Äppelpaj!

Alla inlägg under september 2011

Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 30 september 2011 06:45

Grattis Alvoo! C: Hoppas du får en awesome dag. Haha! C:

Tidsinställt jao, men asso skriver detta på kvällen, så att jag ska slippa skriva på morgonen, men det kommer kanske inte upp, men då aja. Mamma ska köpa något åt Alvoo, jag ska.. vakna nemen asso. Haha. Men jaja. Idag blire väll duschen, fixa fram en pyajaiamaoam. Fina grejjs va! Ska ta hem tyskan också ^^ Får engelskan idag också ;_; Hejddåååååå! <3

Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 29 september 2011 21:46

Hejhej! Idag hade vi musik, då skrev  jag och simone manus, och sen fick vi börja filma^^ Gick awesome ändå. Sen vare ofc elevensval, och dom som hade musik där, fick sluta 14:30(?????) Peter's katt har/hade fått hjärnblödning (????????) Läskigt.. Sen stack jag hem, mamma och pappa åt hos inger, jag isac och emil åt hemma, då kom sanna ^^ BILDER:

   
EGOPIIIIC;* 


 

TOTTE<3
  

TOTTE<3
 

TOTTE<3
 
REGNBÅGE? 

 
SANNA<3 

 
EGOOPIIIIC<3 

 

GLASS<3
 

EGOPICC<3
  

TAISON<3
 
 SANNAAA<3

 
PINNE?
 

FLUGMÄNNSKA
 
TAISON

FLISAN
   

TOTTE
 

STENAR
   SANNA
   

TEGELVÄGG
   VILMA
 

TOTTE<3
 

SANNA<3
 

HORISONT
 

SANNA
   

TOTTE
 

FLUGA
 

MITT ÖGA<3
 

EGOPIC
 

JAG! gonatt


Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 29 september 2011 15:54

Skulle egentligen äta hos Inger med familjen, men asso. Åt hemma med Emil och Isac (aa)

Gott. C:

Ska äta klart, baii!

Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 29 september 2011 06:30

Godmorgon ^^ Just vaknat. Ska nog fixa håret, fika, borsta tänderna, klä på mig, sen vänta på Sanna ^^ Idag har vi musik :DDD Jag och Simone ska göra en film ^^ Om dom Dimenta människorna ^^ Hejdå c: Bloggar kanske mer idag c:

Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 28 september 2011 22:31

HELLÅÅÅ DUDES AND DUDETTES!  
Försökte faktiskt få in headern jag gjorde på GIMP! Men det gick inte, bajsa! Så ska försöka fixa det, men tills vidare har jag en tillfällig header! Natti, ska sova ^^


Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 28 september 2011 19:20

Hej! Är sjuk, eller har lite feber, men kommer till skolan ändå! c: Kommer kanske blogga lite till ikv c: Idag började vi filma på elevens val ^^

Niklas och Adam gick till ICA, och frågade om dom kunde få en gratis falukorv, för att dom hade intervjuat chefen förut, haha och det fick dom! EN HEL KORVRING!! Hmm.. Har lite hosta osv, mamma sa att jag hostade som ett.. Ja något som hostar mycket. Igår kväll o.o Jag och BertAnders, eller vad han heter. Är släkt, men hur vi är släkt vet vi inte! c: Smidigt? BengtArne är en vacker varelse.. Eller något. Jag är demint Klå den du beda! Auf Wiedersehen!

Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 26 september 2011 20:47

Hejhej, idag så var dagen ganska så kuuul! Gjorde klart min kudde, fast fick nästan ingen hjälp av CRASHALASHA. Erm. Fint namn, hell yeah! På fredag så har Alva pyjamaaaaaaaaaaaaaaaaaaparteeyyyy, och hon fyller 12 hela höstkorvar då C:

Ooh Eeh Ooh Ah Aah Ting Tang Walla Walla Bing Bang! 
Har sjukt ont I näsan D: Imorgon btw kommer caféterian inte vara öppen länge, och då ist för att gå dit så ska jag ta med mig fika (aa) Ooh eeh ah aah ting tang walla walla bing bang! Nemen oioioi. Fint vaaaa? Aja, snart är låten slut.. om några timmar eller så!! :pppp Jag har ett problem D: 
Vet inte hur jag ska ha luggen..

Fyra sätt kan jag ha den på ._.

Rak, sne åt vänster, sne åt höger eller såhär delad. Ni får gärna hjälpa när jag tat bilder (aa) Aja, ska sluta nu haha och fortsätta med att vara en NOLIFER!!
Nattinattipusstypp.

Btw. Ska jag börja videoblogga eller?  



Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 24 september 2011 14:25

Haha snygg rubrik. Nej men just nu väntar jag typ. Ritar en gubbe... Eller limmar ihop en gubbe. Av papper förstås. Saga och Liam kom hit igår.. Klockan äger apor. Nej den går jättesakta.. Nu hade den kunnat gå åtminstone lite snabbare. Ska ut om en kvart ^^ Häjjdå ska gö klart Alvas present! (a) Kramkorv.

Ovido - Quiz & Flashcards