Äppelpaj!

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

VAD GÖR VI? NU KÖR VI!

Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 5 september 2011 21:21

Haha, asball kväll, asball dag efter skolan, alltså en asball dag!

Tack vare, Simone Marcus och Jimmy, usch va ball dag.. :DD

Först, kompisgunga, sen fritids och leka i sandlådan! Marcus va typ överlycklig när han lekte i sanden med bilar! :D

Sen då skull vi hem o käka, Simone kom vid sextiden, och då så stack vi till Dirt-Banan!  Där var Anton, Jocke och Elina och Maja.. Dom förstörde det hela totalt!

Sen halv sju ungefär, stack vi till hallen! Sen kom ofc Anton och Jocke, så jag och Simone stack till kompisgungan! Soft, förutom att de sög att vi var tvungna att göra fart -.-' Aja, det var typ min kväll! :D Btw, efter läxhjälpen idag så  gick jag och Simone till vårt klassrum och körde Engelskt memory, på tavlan EHEHEHEEHHEHEH.

På onsdag är det Sportscamp! Tagga! Haha, YEY ALVA KOMMER TILL SKOLAN IMORRN! Det enda som suger är att det är skola och långdag! Btw så får vi vara i caféterian! :D Sanna om du ser detta, messa eller skriv på chatten om du är inne på ansiktsbok! :D MIN SPOTIFYLISTA:

http://open.spotify.com/user/pok%c3%a9mon%21/playlist/02xogNcIVcIxgtYRaCZoA0

So i Thought, fråga inte namnet! Btw, ni kan gärna.. SUBSKRIVA ELLER VAD DET HETER! Aja, ska sluta skriva, och avsluta med en vackör bild;   Bild i repris 
Brb, kolla på toa osv,  











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 1 december 2011 19:48

tju. bloggheader check. bilder:                                                                                             ...

Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 29 november 2011 19:34

Hej! Jag håller på med en ny header, och sen när den är klar får ni bilder,! :D Kram. ...

Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 22 oktober 2011 19:49

många har sagt sluta åt mig idag o.e iaf på fb.. Jaja! Storebror Jacob åt är idag, då åt vi kött och pommesgratäng, lagomt gott! Nej, asgott.. Erm, jag har bakat äppelkaka/ tv- kaka! Gott gott, kom hit om du vill smaka osv. Erm, sovde hos Sanna iof...

Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 22 oktober 2011 12:03

Hejsan är awesome och bloggar från mobilen. Woopwoop. Jag ska typ hem och duscha, det dampar med statistiken när man är via mobilen. Men idag ska vi typ till ängersjö annars blire väll imorgon haha. Kram!!!!!! :]]]...

Av Linus c8 - KOLLA EN FLUGA! - 22 oktober 2011 12:03

Hejsan är awesome och bloggar från mobilen. Woopwoop. Jag ska typ hem och duscha, det dampar med statistiken när man är via mobilen. Men idag ska vi typ till ängersjö annars blire väll imorgon haha. Kram!!!!!! :]]]...

Ovido - Quiz & Flashcards